معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان از تشکیل جلسه کارگروه آموزشی سفارش و توزیع کتب درسی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

صاحب نژادحسینی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه‌ی توجیهی نحوه سفارش و توزیع کتب درسی در سال جدید با حضور کارشناسان آموزشی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود، افزود: مدارس می‌بایست آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به‌روزرسانی و در اولین فرصت دانش آموزان را برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ثبت‌نام نمایند.

نژاد حسینی تصریح کرد: مدیران مدارس باید از طریق سامانه مربوطه نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی‌نت برای سفارش انفرادی پرهیز نمایند.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی ادامه داد: نظارت نظام‌مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com و برابر جدول تقویم زمانی انجام می‌شود و کتاب‌های درسی نیز بر اساس سفارش‌ها ثبت‌شده در سامانه توزیع می‌شود.

او گفت: شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در اختیار کارشناسان آموزشی مقاطع قرار داده شده و بزودی با حفط نکات ایمنی در جهت پیشگیری بیماری کرونا، کارگروه منطقه‌ای با حضور اعضا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.